button-e-invoice (gr)

empty-gr

Search

FaLang Language Switcher

Ανάληψη της υδατοπρομήθειας του Δήμου Αραδίππου από το Συμβούλιο Υδατοπρομήθειας Λάρνακας

Αγαπητοί πελάτες

Ανάληψη της υδατοπρομήθειας του Δήμου Αραδίππου από το Συμβούλιο Υδατοπρομήθειας Λάρνακας

Με την παρούσα σας πληροφορούμε ότι, μετά από απόφαση του Υπουργικού Συμβουλίου και συμφωνία που έγινε μεταξύ του Συμβουλίου Υδατοπρομήθειας Λάρνακας (ΣΥΛ) και του Δήμου Αραδίππου, από την 22η Ιουνίου 2020, οι υπηρεσίες υδατοπρομήθειας στον Δήμο αναλαμβάνονται από το ΣΥΛ.   

Σας καλωσορίζουμε λοιπόν στη μεγάλη οικογένεια  των καταναλωτών του ΣΥΛ και σας διαβεβαιώνουμε ότι το Συμβούλιο θα μεριμνήσει ώστε η εξυπηρέτησή σας να γίνεται με τον πιο άρτιο τρόπο, ικανοποιώντας τις ανάγκες σας με ποιοτικό νερό στις χαμηλότερες κατά το δυνατόν τιμές.  

Παράλληλα σας ενημερώνουμε για τα ακόλουθα σημαντικά θέματα που σας ενδιαφέρουν:

Γενικές Πληροφορίες - Επικοινωνία
Για οποιαδήποτε πληροφορία ή διευκρίνιση θα θέλατε μπορείτε να επικοινωνείτε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Καταναλωτών του Συμβουλίου στο τηλέφωνο 24200500, να επισκεφθείτε τα γραφεία μας που βρίσκονται  στη διεύθυνση Αδαμάντιου Κοραή 12, 6010 Λάρνακα, ή να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα του Συμβουλίου www.lwb.org.cy.

Μέσω του αυτόματου τηλεφωνητή μας επιλέξτε μια από τις πιο κάτω κατηγορίες, ανάλογα με τις ανάγκες σας.

  • Θέματα Λογαριασμών (Τιμολογίων) και  Εξυπηρέτηση καταναλωτών  (Επιλέξτε το 2)
  • Αναφορές Διαρροών και Βλαβών (Επιλέξτε το 3)
  • Τεχνική Υπηρεσία (νέες εγκαταστάσεις, διαχωρισμός οικοπέδων κλπ) (Επιλέξτε το 4)

Για οποιοδήποτε έκτακτο περιστατικό, εκτός κανονικών ωρών εργασίας, μπορείτε να επικοινωνείτε στο τηλέφωνο 24200555.

Διαδικτυακή Πύλη 
Οι καταναλωτές του ΣΥΛ μπορούν να εξυπηρετηθούν και μέσω της  Ιστοσελίδας του Συμβουλίου.  Επισκεφθείτε την ιστοσελίδα του ΣΥΛ για περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με τη Διαδικτυακή Πύλη του ΣΥΛ ή αποστείλετε μήνυμα στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε..

Λογαριασμοί νερού που έχουν εκδοθεί από τον Δήμο Αραδίππου και καθυστερημένες οφειλές
Οι λογαριασμοί αυτοί και παλιές οφειλές σας πρέπει να εξοφληθούν στον Δήμο Αραδίππου. Το Συμβούλιο δε θα δέχεται πληρωμές για τους λογαριασμούς αυτούς. 

Λογαριασμοί νερού Συμβουλίου Υδατοπρομήθειας Λάρνακας
Η έκδοση των λογαριασμών υδροληψίας θα γίνεται από το ΣΥΛ με βάση τα εκάστοτε ισχύοντα τέλη νερού του ΣΥΛ.  Οι  λογαριασμοί αποστέλλονται ανά τριμηνία και είναι πληρωτέοι σε Τραπεζικά Ιδρύματα (μέσα στα χρονικά πλαίσια που καθορίζονται), στα Γραφεία του Συμβουλίου, καθώς και μέσω διαδικτύου από την ιστοσελίδα του Συμβουλίου στη διεύθυνση www.lwb.org.cy (μέσω Jccsmart) και μέσω Internet Banking που είναι διαθέσιμο από το Τραπεζικό σας ίδρυμα.
 
Μπορείτε φυσικά να ζητήσετε, αν το επιθυμείτε, όπως οι λογαριασμοί σας εξοφλούνται αυτόματα μέσω τραπεζικής εντολής.  Επισκεφθείτε τα γραφεία μας με αντίγραφο του Τραπεζικού σας λογαριασμού, όπου να φαίνεται ο αριθμός IBAN, για να ενεργοποιήσετε νέα τραπεζική εντολή. Προτρέπονται οι καταναλωτές που δεν πληρώνουν τους λογαριασμούς τους με τραπεζική εντολή, να επιλέξουν την αυτοματοποιημένη αυτή μέθοδο πληρωμής, που θα τους απαλλάξει από την έγνοια της έγκαιρης εξόφλησης και από την ταλαιπωρία παρουσίας τους στα ταμεία του ΣΥΛ. 

Υφιστάμενες τραπεζικές εντολές
Οι υφιστάμενες τραπεζικές εντολές για πληρωμή των λογαριασμών νερού του Δήμου Αραδίππου θα μεταφερθούν στο ΣΥΛ και θα συνεχίσουν να εκτελούνται, εκτός εάν οι καταναλωτές επιθυμούν την ακύρωσή τους, οπόταν θα πρέπει έγκαιρα να ενημερώσουν το Συμβούλιο. 
 
Αποστολή λογαριασμών με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και αποστολή μηνυμάτων sms
Το ΣΥΛ έχει τη δυνατότητα να σας αποστέλλει τον λογαριασμό σας με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο αντί μέσω των ταχυδρομικών υπηρεσιών. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η συγκατάθεσή σας με την υπογραφή συγκεκριμένου εντύπου, το οποίο είναι διαθέσιμο στα γραφεία και στην ιστοσελίδα του Συμβουλίου.   Για επιπρόσθετη ενημέρωση σε θέματα όπως για παράδειγμα απλήρωτους λογαριασμούς, διακοπή υδατοπρομήθειας, διακοπή ύδρευσης σε συγκεκριμένη περιοχή κλπ, μπορείτε να λαμβάνετε μηνύματα sms στο τηλέφωνό σας.  Ως εκ τούτου σας συστήνουμε όπως υιοθετήσετε τις πιο πάνω διευκολύνσεις για την καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτησή σας.  Για άμεση εξυπηρέτηση στείλτε μας εμαιλ στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
 

Επιλογή διατίμησης
Το ΣΥΛ έχει τοποθετήσει τους καταναλωτές με βάση τις διατιμήσεις τους στο Δήμο Αραδίππου ως εξής :

  • Καταναλωτές οικιακής χρήσης – Διατίμηση Α (Διατίμηση για οικιακή κατανάλωση)
  • Καταναλωτές εμπορικών και βιομηχανικών υποστατικών.  Υποστατικά με μέση κατανάλωση χαμηλότερη των 120 κ.μ. νερού ανά τριμηνία θα ενταχθούν στη Διατίμηση Α.  Υποστατικά με κατανάλωση μεταξύ 120 κ.μ. και  1100 κ.μ. νερού ανά τριμηνία θα εναχθούν στη Διατίμηση Β.   Υποστατικά με μέση κατανάλωση πέραν των 1100 κ.μ. νερού ανά τριμηνία θα ενταχθούν στη Διατίμηση Γ.  Εννοείται ότι, η ένταξη των πιο πάνω καταναλωτών στις Διατιμήσεις Β και Γ προϋποθέτει τη συγκατάθεση τους και την κατάθεση σχετικής εγγύησης, όπως προνοείται από τους Κανονισμούς του ΣΥΛ.  Σε περίπτωση επιλογής της διατίμησης Β ή Γ, θα πρέπει οι καταναλωτές να παραμείνουν στην επιλεγμένη διατίμηση για τουλάχιστον 12 συνεχείς μήνες.
  •  Διατίμηση για ευπαθείς ομάδες του πληθυσμού.  Το ΣΥΛ διατηρεί ξεχωριστή κατηγορία διατίμησης για τις ευπαθείς ομάδες του πληθυσμού όπως δικαιούχους του ελάχιστου εγγυημένου εισοδήματος,  λήπτες του δημοσίου βοηθήματος, λήπτες του επιδόματος βαριάς κινητικής αναπηρίας, λήπτες του επιδόματος σε συνταξιούχους με χαμηλά εισοδήματα, λήπτες του επιδόματος φροντίδας σε παραπληγικά και τετραπληγικά άτομα, λήπτες της χορηγίας σε τυφλούς, πολύτεκνη ή πενταμελή οικογένεια που λαμβάνει επίδομα τέκνου.  Οι καταναλωτές που εμπίπτουν στις πιο πάνω κατηγορίες θα πρέπει να επισκεφθούν το Τμήμα Εξυπηρέτησης του ΣΥΛ προσκομίζοντας πρόσφατη σχετική βεβαίωση.

Το Συμβούλιο δεν προσφέρει νερό για σκοπούς άλλους εκτός από πόσιμο.  Πελάτες του Δήμου Αραδίππου προς τους οποίους παρέχεται μη πόσιμο νερό θα συνεχίσουν να εξυπηρετούνται από τον Δήμο.

Εγγυήσεις
Όσοι καταναλωτές έχουν καταθέσει εγγύηση πληρωμής λογαριασμού στον Δήμο  Αραδίππου θα πρέπει να επικοινωνήσουν με τον Δήμο Αραδίππου για την επιστροφή της εγγύησης τους, καθότι τα ποσά αυτά δεν έχουν μεταφερθεί εις πίστη τους στο ΣΥΛ.  

Ιδιοκτήτες υποστατικών που κατέχονται από ενοικιαστές προτρέπονται να μεριμνήσουν όπως ο ενοικιαστής τους καταθέσει νέα εγγύηση στο ΣΥΛ, καθότι ο ιδιοκτήτης υποστατικού είναι αλληλέγγυα υπεύθυνος για την πληρωμή οποιουδήποτε οφειλόμενου ποσού του ενοικιαστή, που δεν έχει εξοφληθεί.

Έγκαιρη εξόφληση λογαριασμών
Παρακαλούμε να βεβαιώνεστε για την έγκαιρη εξόφληση των λογαριασμών σας, αφού με βάση τους υφιστάμενους Κανονισμούς του ΣΥΛ τυχόν καθυστέρηση στην πληρωμή του λογαριασμού υδροληψίας συνεπάγεται επιπρόσθετη επιβάρυνση ύψους 10% και συνεχιζόμενη καθυστέρηση έχει ως επακόλουθο τη διακοπή της υδατοπρομήθειας με χρέωση για επανασύνδεση.

Τέλη Νερού και Χρεώσεις
Επισκεφθείτε την ιστοσελίδα του Συμβουλίου για να δείτε τα Τέλη και Δικαιώματα που εφαρμόζονται.

Σημείωση για συγκροτήματα Διαμερισμάτων – Χρέωση Κεντρικών Μετρητών
Το ΣΥΛ δεν εκδίδει ξεχωριστό λογαριασμό για τη διαφορά κατανάλωσης μεταξύ του κεντρικού μετρητή και των επιμέρους μετρητών.  Η διαφορά αυτή χρεώνεται στα επιμέρους υποστατικά κατ’ αναλογία της κατανάλωσης τους. Προτρέπουμε τις διαχειριστικές επιτροπές όπως αιτηθούν την εγκατάσταση ανεξάρτητου μετρητή εκεί και όπου υπάρχουν σημαντικές κοινόχρηστες ανάγκες για πότισμα κήπων, πισίνες κλπ.  

Προσωπικά δεδομένα
Το ΣΥΛ τηρεί αρχεία, στα οποία περιλαμβάνονται προσωπικά στοιχεία των καταναλωτών για σκοπούς παροχής υπηρεσιών με βάση τον Νόμο και τους Κανονισμούς. Τα αρχεία αυτά τυγχάνουν επεξεργασίας σύμφωνα με τις πρόνοιες του Περί της Προστασίας των Φυσικών Προσώπων Έναντι της Επεξεργασίας των Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα και της Ελεύθερης  Κυκλοφορίας των Δεδομένων αυτών Νόμου του 2018.  Το ΣΥΛ συμμορφώνεται πλήρως με τον Κανονισμό (ΕΕ) 2016/679 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου για την προστασία των προσωπικών δεδομένων. Για την πλήρη ενημέρωσή σας, σας παραπέμπουμε στην Πολιτική Απορρήτου του ΣΥΛ που είναι αναρτημένη στην επίσημη ιστοσελίδα μας www.lwb.org.cy.
Για τον σκοπό αυτό σας ενημερώνουμε ότι θα πρέπει κατά την εξυπηρέτησή σας από το Συμβούλιο να τεκμηριώσετε ότι είστε οι καταγραμμένοι χρήστες ή/και ιδιοκτήτες του υποστατικού με την προσκόμιση της ταυτότητάς σας.  Σε περίπτωση που το υποστατικό δεν είναι στο όνομά σας θα πρέπει να υποβάλετε στο Συμβούλιο τα απαραίτητα αποδεικτικά στοιχεία (τίτλος ιδιοκτησίας, ενοικιαστήριο έγγραφο κλπ, ανάλογα της περίπτωσης) προκειμένου να ενημερωθούν τα αρχεία του Συμβουλίου και να εξυπηρετηθείτε.
Είμαστε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε περαιτέρω πληροφορία ή εξυπηρέτηση χρειαστείτε. 
Το νερό είναι πολύτιμο.  Εξοικονομείστε το.  Σας συμφέρει!


ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΥΔΑΤΟΠΡΟΜΗΘΕΙΑΣ ΛΑΡΝΑΚΑΣ
Ιούνιος 2020
09-04-00

Language Switcher -offcanvas

main menu